Vragen over bestellen

Vragen over bestellen

U kunt CareBoxCompany producten bestellen via onze partner webwinkel Shopvoorgezondheid.

Als u een product ziet en wilt bestellen wordt u doorgelinkt naar de shopvoorgzondheid productpagina van het artikel dat u wilt bestellen.

De prijs en verzendkosten bij Shopvoorgezondheid zijn gelijk aan de prijzen die in de Careboxcompany website zijn weergegeven.

Aanvullende informatie over het bestellen in shopvoorgezondheid.nl

Nadat de bestelling is geplaatst! ontvangt u een bestelbevestiging en alle benodigde informatie. Deze informatie wordt opgestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Neem dan altijd even contact met op met Shopvoorgezondheid. Zij helpen u graag! 

*Met een account kunt u uw bestelgeschiedenis inzien en de volgende keer makkelijker en sneller een bestelling plaatsen. Om de laatste bestelling in te kunnen zien, moet u wel ingelogd zijn op het moment van bestellen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling bij shopvoorgezondheid?

Ja, na het plaatsen van uw bestelling ontvang je van Shopvoorgezondheid verschillende bevestigingsmails*:

  • 1. Bestelbevestiging
  • 2. uw besteloverzicht/factuur (na betaling)
  • 3. Een verzendbevestiging & Track&Trace

*Heeft u na het bestellen geen e-mail ontvangen? Bel dan altijd even met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren bij Shopvoorgezondheid?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u zich bedenkt en de bestelling wil annuleren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met de klantenservice op. Zij annuleren de bestelling dan voor u.* En als u al betaald had, storten zij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

*Is de bestelling al verzonden? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wij raden in dat geval aan om het pakket aan de deur te weigeren, dan komt de zending automatisch bij ons retour.

Waar ben je naar op zoek?

Je winkelmandje