Vandaag voor 16:30 uur besteld, morgen bij je bezorgd*

Neem contact met ons op

Heb je vragen of opmerkingen?

Bel ons even op 0413-330 752
of stuur een e-mail naar service@careboxcompany.nl.

Je kunt natuurlijk ook hieronder een bericht voor ons achterlaten.

De meest gestelde vragen

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wij versturen je bestelling nog dezelfde werkdag als je op werkdagen voor 16.30 uur hebt besteld en de betaling bij ons is binnen gekomen. Je kunt het pakket dan de eerstvolgende dag verwachten, met uitzondering van zondagen.

Bestellingen in het weekend
Heb je je bestelling op vrijdag na 16.30 uur of in het weekend geplaatst? Dan versturen wij het pakket de eerstvolgende werkdag als de betaling bij ons binnen is en wij het bestelde product op voorraad hebben. 

Voorbeeld: je hebt op zaterdag een product besteld en betaald. Op maandag gaan we aan de slag met je bestelling. Je kunt de pakketbezorger dan de eerstvolgende werkdag (dinsdag) verwachten.

Bezorging rondom feestdagen
Op deze feestdagen versturen wij geen bestellingen en worden geen pakketten bezorgd:

Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag. Eerste en Tweede Kerstdag.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 30 versturen wij gratis naar je. Voor bestellingen onder € 30 bedragen de verzendkosten € 3,95.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Wil je je bestelling liever ophalen bij onze locatie in Uden? Bel ons dan eerst even om een afspraak te maken.

Je bent op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur welkom bij ons kantoor, Koperslagerstraat 20 in Uden.

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Ja, in de meeste gevallen wel. 

Bij het terugsturen van een product gelden onze retourvoorwaarden:

- Bij CareBoxCompany heb je 14 dagen bedenktijd om te bepalen of je je bestelling wil behouden of niet. Deze retourtermijn gaat in op het moment dat je je bestelling ontvangt. 

- Retourneren is gratis als je onze retourprocedure volgt. 

- Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij alleen complete, ongebruikte en ongeopende zorgboxen en andere producten die nog niet gebruikt en/of geopend zijn terugnemen.

Heb je de verpakking al geopend en/of een product gebruikt? Dan kun je het helaas niet terugsturen.

Bij twijfel mag je altijd contact met ons opnemen. 

Mag ik mijn bestelling ruilen?

Heb je een verkeerd product besteld of ontvangen? Dan helpen we je graag om het zo snel mogelijk om te ruilen voor het juiste product. Neem even contact op met onze klantenservice. 

Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij alleen complete, ongebruikte en ongeopende zorgboxen en andere producten die nog niet gebruikt en/of geopend zijn terugnemen.

Heb je de verpakking al geopend en/of een product gebruikt? Dan kun je het helaas niet ruilen.

Bij twijfel kun je altijd even bellen of mailen met onze klantenservice. 


Meer over ons